Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 24 mei 2005

Sterren Oorlog

Sterren Oorlog of eigenlijk Star Wars Episode III. Eindelijk daar was ie dan Star Wars het geheim achter Darth Vader. Eigenlijk een droevig verhaal over hoe hij zijn geliefde wil redden maar tegelijkertijd alles verliest. Goede film, veel special effects, knap gedaan. Alhoewel je de afloop kan raden een film die echt de moeite waard is om te zien. Als de film eindigt wil je eigenlijk thuis gelijk de DVD aanzetten om Episode 4 weer te bekijken. It all makes sense now.

Ik begrijp nu eindelijk waarom Darth Vader nooit in eerdere episodes ooit zijn helm afzette of zijn pak uitdeed. Maar dat, als je het al niet weet, verklap ik dus niet, dan moet je zelf maar gaan kijken.

De transformatie van Annakin is de geboorte van Darth Vader en tegelijkertijd de geboorte van de held in latere of moet ik zeggen eerdere episodes van Star Wars, namelijk Luke Skywalker. Deze film moet je echt gaan zien.

Ik heb de film bekeken in de bioscoop met Jos, Hendrik en Wilma. Gewapend met een maxi ton popcorn en drinken zaten we onderuit gezakt in onze stoelen. Door de popcorn zijn we niet heengekomen. De zoutkristallen zaten op mn lippen en het erge is je blijft er maar van dooreten. De dag erna had ik er nog plezier van. Een dijk van een dorst en heb eerst goed moeten flossen om die schilfertjes van de mais tussen mn tanden uit te krijgen. Nu zeg ik dat ik geen popcorn meer neem als ik in de bios ben, maar ik weet zeker dat ik er de volgende keer weer voor zwicht, het hoort er nu eenmaal bij.

Ik heb wel nog een paar trailers gezien van een paar aantrekkelijke film (zo lijkt het mij) namelijk Madagaskar (lachen) en Mr&Mrs Smith (ook wel humoristisch).
Mocht ik hier naartoe gaan dan denk ik zeker dat ik daar hier nog wel op terug kom.

Geen opmerkingen: