Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 2 mei 2005

Nieuwe Auto?

Toen ik vorig jaar zomer een aanbod zag van De Agostini om zelf een schaal 1:10 model met benzinemotor te bouwen, twijfelde ik geen moment en heb ik daar een abonnement op genomen. Echter na een paar weken had ik zoiets dat gaat nog wel een tijdje duren voordat ik daar mee kan rijden. Ik had op dat moment 2 wielen een bodemplaat een schokbreker en een bumper. Ik dacht toen als je snel wilt rijden moet je er maar een kant en klare auto bijkopen. Zo gezegd zo gedaan en daar was ie dan een Subaru Impreza WRC 2003 vierwielaangedreven (op accus) rally uitvoering. Blauw met geel zoals zijn grote broertje die de rallies overal in de wereld afragt.


copyright hwdenijs,utrecht,holland


Ik dacht leuk, nieuwe hobby erbij kan er mee leren omgaan, dat ding rijdt nl al gauw 45 km per uur, en nu lid worden van de race vereniging hier in de buurt, dan kan ik er ook mee op een echt circuit rijden en misschien later ook aan wedstrijden meedoen. Immers oefening baart kunst is mij altijd gezegd. Maar jammergenoeg, tot op heden heeft de vereniging geen verguning om de race baan te gebruiken. M'n bouwpakket vordert gestaag, tegen de tijd dat ik die afheb heeeft de vereniging misschien een vergunning en kan ik gelijk met twee auto's er naar toe. We zien wel en anders moet ik maar uitwijken naar een andere stad, alhoewel dat soms wel ver rijden wordt.
Al met al is het bouwen van zo'n auto, in ieder geval voor mij als leek, erg leerzaam,. Je leert er nog wat autotechniek bij althans hoe de dingen werken. Ik zou diegenen die geïnteresserd zijn dan ook willen aanraden te starten met een bouwpakket, zo leer je hoe je auto n elkaar steekt en hoe of je alles moet afstellen om een optimaal resultaat te bereiken.

Geen opmerkingen: