Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 27 mei 2005

Besmettelijk?

Is bloggen besmettelijk dat vraag ik me nu wel een beetje af, was het eerst mijn dochter (keevie & ik, zie de link hiernaast) daarna mijn zoon (henks ukiuki, ook een link in het rijtje) daarna ik en nu besmet ik weer een collega lijkt wel. Sinds gisteravond aan het bloggen.
Ladies and Gentlemen I proudly present:

Ernst en Susanne

Ook de belevenissen van Ernst en Susanne zijn nu via hun eigen website (een link hiervoor vind je op zijn blogger page) en via blogger te volgen. Ik hoop ook dat er een paar mooie foto's van hun kindertjes op komen te staan. Nu vraag je je af hoe kom ik op de page van Ernst en Susanne. Nou het antwoord is simpel: "met een klik". Gewoon klikken op de link hiernaast en u betreed de wereld van Ernst en Susanne en hun gezinnetje.


Ernst en Susannne: BLOG ON.
Who's next I dare you all.


Maar ik waarschuw je wel, er eenmaal aan begonnen dan is er geen weg meer terug.

Geen opmerkingen: