Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 25 april 2005

Onze jongste FC fan in de familie



copyright hwdenijs,utrecht,holland


Mee naar de FCEEEEEEEEEEEE met Pappa en Ome Henk jippie ajeeeeeeeeee olee olee.

Gelukkig dat er ook nog eens een English Tea op zondag gehouden wordt, moet Ron (7 jaar) gedacht hebben. Daarom kon hij afgelopen Zondag weer mee naar Stadion Galgenwaard, de thuisbasis van onze FC Utrecht. Trots als een pauw en geheel in stijl (zoals je op de foto ziet) zat hij afgelopen zondag tussen pappa en ome Henk op de tribune. En waarom zul je denken? Nou gelukkig voor Ron had mn dochter deze afgelopen zondag een English Tea party met haar (ex-) collega's waar ze ook graag naar toe ging. Dus, zo luidt de afspraak, als één van ons drieën niet naar het voetbal kan dan gaat Ron mee. En net zo als de vorige keer heeft hij weer enorm zitten genieten. 4 doelpunten eerlijk verdeeld 2 voor Utrecht en 2 voor Twente, alhoewel hij liever gezien had dat Utrecht gewonnen had was Ron toch dik tevreden. In tegenstelling tot z'n pappa en ome Henk.
Je staat er trouwens versteld van wat een feiten kennis onze Ron over FC Utrecht bezit, zo zat hij mij even te vertellen hoe Hans van der Haar van de zijkant via de binnenkant van de paal scoorde in de wedstrijd tegen NEC. Ik moet je eerlijk bekennen ik was het al half vergeten, en zo kan hij nog meer situaties uit de doeken doen. Daarnaast kent hij ook ale spelers van Utrecht bij naam heerlijk.
Ron voetbalt uiteraard zelf ook. Hij speelt bij de F jes bij de plaatselijke voetbalclub van zijn woonplaats. Hij is daar een van de weinigen die traint met zijn FC Utrecht shirt aan. De meesten zijn immers voor Ajax of Feyenoord, maar daar trekt onze Ron zich niets van aan.
Forza Utreggggggggggggggggggggggggggg olee olee wanneer gaat Ron weer met ons mee?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke pagina, mooie fotos vooral

Anoniem zei

Hele mooie fotos, goede teksten erbij