Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 17 april 2005

Onze FC Utrecht

Als je al die foto's ziet die ik bijna alleen maar post zou je al gauw geneigd zijn te zeggen dat mijn hobby fotografie zou zijn. Echter niets is minder waar foto's maken is leuk maar ik ben er niet goed genoeg in en ik doe er te weinig mee om te zeggen dat het mijn hobby is. Mijn grootste hobby is FC Utrecht, geen wedstrijd zou ik van ze willen missen ook al gaat het de tweede helft van het seizoen wat minder. Through thick and thin zeggen we hier thuis altijd. Voor het overlijden van mijn lieve vrouw gingen we altijd gedrieën, mijn dochter ging het laatste seizoen ook met ons mee. Gelukkig hebben we samen nog twee Amstelcup finales meegemaakt tegen Ajax en Feyenoord. En hebben we samen nog flink feest gevierd toen we de Cup mee naar Utrecht namen.
Voor ons is onze FC een uitlaatklep, ff lekker uit je dak gaan of het nu goed of slecht gaat dat maakt niet uit, altijd op een positieve manier achter ons team staan is ons motto.


copyright hwdenijs,utrecht,holland



Uitgedost met shirt pet sjaal en een fors stemgeluid zitten we elke wedstrijd in de Galgenwaard op de tribune. Het zit in je hart het is rood en wit en wat een ander ook vindt dat maakt niets uit wij houden van onze FC.
Je moet zelf eens een keertje komen kijken als je durft.
Voorproefje? Ga dan eens langs op de site (www.fc-utrecht.nl), of klik hiernaast op het FC logo.

1 opmerking:

Anoniem zei

liedje zegt het zal je familie maar wezen broers nicht of zo?
Utreg fannetjes ga zo door ik blijf wel incognito