Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 14 juni 2005

Vakantie?

JA ik heb toch nog wel wat te melden. Vanaf 10 juni heb ik "heerlijk" vakantie, alhoewel heerlijk? De vakantie kende een kleine valse start , omdat het toch maar beter was om vrijdag nog even aan het werk te gaan om te zorgen, dat het werk juist werd overgedragen en dat er zomin mogelijk mis zou kunnen gaan tijdens mijn afwezigheid. Op zondag, ik wilde net even wat uitproberen op mn nieuwe aanwinst "The Digitech" toen de telefoon rinkelde en een tante mij zeer zenuwachtig vertelde dat haar man (71) een ongeluk had gehad tijdens een trainingsritje op de fiets bij Gorinchem. Ik er dus naar toe maar hij mocht niet mee uit het ziekenhuis en moest een nacht ter observatie blijven vanwege een vermeende hersenschudding, echter mijn zondag was dus al voorbij.
Maandag, wat we al lang hadden zien aankomen, ma wordt opgenomen in het ziekenhuis, de dokter kwam langs belde de ambulance en hup in een mum van tijd lag ze van haar eigen bed in een ziekenhuisbed. Naar de spoedeisende hulp, daar hebben we gedurende 5 uur zitten wachten voordat bekend werd dat er een opname plekje was en gedurende die 5 uur kwam pietje dan weer jantje dan weer mientje enzovoort tot om 5 voor 5 the big chief himself kwam vertellen wat er aan scheelde en dat was meer dan de reeds bekende galblaas ontsteking. Het ziet er dan ook naar uit dat het bezoeken van het ziekenhuis de komende 2 weken veel tijd van mijn vakantie in beslag gaat nemen.

Maar ach what the hack, ik heb immers vakantie en dus tijd zat, er zullen wel weer volgende vakanties komen. En laten we wel zijn wat is nou belangrijker mijn vakantie of de gezondheid van een mens.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beter op vistie in het ziekenhuis dan voor persoonlijke zaken zeg ik altijd maar. Vakantie is tijd maken voor de dingen die je nog moest doen. Dus vakantie heb je toch al zit er nu mischien iets meer order en regelmaat in. Gezondheid is wat ik je wens, want dan wordt je vanzelf een plezierig mens (Jos)

Van Bruggen zei

En zo is het maar net! Ik wens je moeder veel gezondheid toe en jou hopelijk toch een goeie vakantie, hoe je die dan ook indeelt!