Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 1 september 2005

Coegie is jarig Hiep Hiep Hoera


Vandaag 1 september is onze Coegie jarig, lekker een gebakkie en natuurlijk ff zingen. De feestverlichting ophangen en het feest kan beginnen.

Hieronder de tekst die je uit je hoofd moet kennen want dat gaan we natuurlijk met zijn allen weer uit volle borst zitten meegalmen.

Voor degenen die niet goed bij stem zijn eerst even smeren en dan gaan we van start; 1....2.....3.....

Wie is jarig wie is jarig
nou dat kun je wel zien
dat is Coegie dat is Coegie
Zij heeft pret wel voor tien
En wat krijgt ze veel cadeautjes
Kijk haar lachen haha
Lang zal onze Coegie leven
In de Gloria

En ze heeft ook al een stapel leuke cadeautjes gehad hoor.
Alleen de bloemen nog niet maar vanwege het warme weer had de bloemenman ze niet op voorraad dus bestelt en krijgt ze die morgen.

Coegie van Harte Gefeliciteerd. Knuf & Funk.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoera Hoera,
Je ziet mij morgen dus laat nog een stukje taart over.

Anoniem zei

JAAAAAA ik ben hartstikke verwend! En morgen gaan we het nog eens dunnetjes over doen!!!

Funk&Knuf terug!
Coegie