Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 26 oktober 2008

14 dagen NO SMOKING

Tot nu toe gaat het wonderwel makkelijk met de ondersteuning van NiQuitin lukt het me aardig om mijn gedachten van het roken van een sigaret af te houden. Zelfs vanmiddag bij het voetbal had ik weinig aandrang om een sigaretje aan te steken. Dat wil niet zeggen dat dat elke dag zo is hoor ik heb best wel mijn grijp neigingen alleen tast ik dan mis want sigaretten zijn opgeruimd. Ik hoop dat het zo blijft zoals het nu gaat. Ik merk gelukkig nog steeds zelf als ik nukkig of chagarijnig ben maar dat hoort erbij en als ik er op let of erop gewezen wordt, wat ik wel aan familie, vrienden en kennissen heb gevraagd, het me lukt om mijn gedrag zelf te corrigeren.
Wel nu de derde week begonnen, so far so good.

Geen opmerkingen: