Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 24 september 2005

A1GP - A1 Grand Prix

Hieronder een citaat van de officiële A1Grand Prix website waarin omschreven staat wat A1GP is.

WHAT IS A1 GRAND PRIX?

A1 Grand Prix is the first opportunity in any area of motorsport for nations to compete on a level playing field. It is a series where technology and innovation are deliberately equalised and performance is determined by human bravery, skill and excellence. Team and driver combine to create their advantage and the winning nation raises its flag in celebration.
source http://www.a1gp.com

De link van het A1GP Nederland team. Hier vind je de samenstelling ven het Nederlandse team, met 0.a. Jos Verstappen.
Op de officiële site vindt je alle deelnemende landen en hun teams en drivers.
Morgen 25 september is de eerste race op Brands Hatch (UK), welke bestaat uit een sprint race met vliegende start(duur tussen de 20 en 30 minuten) en een gewone race (duur ca 60 minuten). Uniek in de Autosport. Autoraces tussen nationale teams. Eindelijk kunnen we Nederland als autosport natie aanmoedigen. Ga kijken en kijk ook eens op de websites. De sites vindt je in mijn links.

Geen opmerkingen: