Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 20 september 2005

Naar de fotograaf

Het moest er al een tijdje van komen, dat ik naar de bedrijfsfotograaf moest voor een nieuwe foto op m'n nieuwe bedrijfspas. Deze week is het voor het laatst dat er een fotograaf in één van de bedrijfsgebouwen aanwezig was. Dus heb ik de benodigde formulieren ingevuld en ben ik er naar toe gegaan. Nou je ziet het resultaat. Voor de komende tijd sta ik er weer gekleurd op, op m'n bedrijfspas. En niet slecht, al zeg ik het zelf.

1 opmerking:

Anoniem zei

Sinds je geen snor meer hebt, valt er tenminste weer een boel te lachen!!!

Inside joke mensen!!!

Liefs, Coegie