Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 29 april 2007

Wow wat een weekend

Het bluesroute weekend (vrijdag en zaterdag) is achter de rug, het was een groot succes. Het kon ook niet anders, lekker weer, leuke locaties, vrolijk publiek, en uiteraard niet te vergeten goede bands. Voor elk wat wils, een groot succes wederom. Lees meer: Tonight I Sing The Blues of Keepin The Blues Alive

Vandaag zat een ieder op het puntje van zijn of haar stoel voor de radio, niet alleen om te horen wie er in de nationale voetbalcompetitie de titel in de wacht zou slepen (is PSV geworden), maar ook of onze FC deelname aan de nacompetitie zou bewerkstelligen. Spannend want het hele seizoen wil het al niet zo lukken in uitwedstrijden en dan moest onze FC nog tegen Groningen ook. Maar desalniettemin, op het moment dat het nodig is staan onze jongens er en verslaan Groningen in hun eigen stadion met 2-0. reden voor een feestje dus. Gefeliciteerd joggies... enne zo door gaan Roda JC is de volgende. Op woensdag 9 mei is de eerste wedstrijd Utrecht Roda en op 12 mei de return.

Het was dus een fantastisch weekend tot op heden en nog lang niet afgelopen want de Koninginnenacht is nog maar net begonnen en ook altijd erg succesvol.

Geen opmerkingen: