Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 24 april 2007

Blues Route Utrecht 2007, The bands

Aan het aantal bezoekers op mijn pagina's die daar komen via de diverse zoekmachines met de zoekwoorden "Bluesroute Utrecht"kan ik afmeten dat de Blueskoorts weer danig is toegeslagen. Niet alleen in Hollan maar ook over de grenzen, zoals bijvoorbeeld uit Spanje, Duitsland, Belgiƫ en Engeland. Benieuwd naar de bands?
Vindt alles over de op Bluesroute Utrecht 2007 optredende bands op mijn Engelse web log Tonight I sing the Blues . Ook ben ik zeer benieuwd naar wat jullie van mijn pages vinden. Laat een comment achter of geef een reactie in mijn Gastenboek.

Alvast bedankt.

Geen opmerkingen: