Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 21 juli 2005

Op woensdag naar Cees Place

Gisteravond weer naar Cees Place getogen. Ik had het de vorige keer erg naar mn zin gehad en heb me daarom voorgenomen elke woensdagavond, dat ik in de gelegenheid ben, te gaan. En gisteren was het even tof als de week daarvoor.
Ik was nog niet binnen of Cees (de nachtburgemeester van Utrecht) zei dat ik even die gitaar op de bank uit z'n hoes moest halen en zeggen wat ik er van vond. Er kwam een mooie gitaaar uit, uit de jaren zestig zei Cees het was zijn eigen gitaar. Hij vond dat ik 'm maar even moest uitproberen, inpluggen en spelen zei ie. Een beetje onwennig nam ik de gitaar mee het podium op. Ik moet zeggen een lekker makkelijk spelende gitaar met een heerlijk geluid. Het was een Hopfner, ik had er nooit van gehoord, maar Cees vertelde dat het een Duitse gitaar was en in de jaren zestig was het in Europa de tegenhanger van de erg dure Amerikaanse Gibson (ES model). Nou deze gitaar doet daarvoor niet onder.
Later toen we nog even aan de klets raakten, zei Cees met een lachend gezicht:"Zo ik heb je toch maar weer mooi aan het spelen gekregen he". Ja daar had ie gelijk in, het was hem toch gelukt en ik vind het steeds leuker om te doen. Maar ik moet wel veel oefenen hoor.
Tijdens ons praatje bleek dat we nog een gezamelijke kennis hadden, nl Kees Kloek, een oud directeur van KPN. Kees bleek een goede vriend van Cees te zijn geweest.
Cees verteelde een erg goede anekdote over de naamsverandering van Kermit in Greenpoint en hoe hij, tijdens een interview op Radio M met Connie van den Bosch, de sponsoring voor de Blues Route door Kees Kloek verdubbelde. Misschien dat ik dat nog een keertje op deze site zet.
Ik heb weer erg genoten. Volgende week weer.

Geen opmerkingen: