Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 17 juli 2005

Zelfkennis? Lees de one-liner.

Hier is weer een nieuwe one-liner, deze is meer een spiegel die je jezelf kunt voorhouden. Ken je zelf en je weet meer dan menig ander.

Mensen die niets weten en weten dat ze niets weten, weten meer dan mensen die niets weten en niet weten dat ze niets weten.

Ik vind hem erg goed, laat me jullie mening ook eens horen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Mensen die weten dat ze niets weten, zijn mensen die zijn vergeten dat ze iets weten, namelijk dat ze denken te weten dat ze niets weten.

Heijmansspook