Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 6 juli 2005

Guitar Tabs

In mijn Links heb ik een aantal Guitarsites toegevoegd waar je songs in tabvorm en met lyrics kunt downloaden. Het mooiste zijn de powertabs, daarvoor moet je een gratis programmaatje downloaden, waarmee je de opgehaalde power tabs kunt afspelen. Ook biedt dit programmaatje de mogelijkheid je eigen tabs op de computer samen te stellen. Heb je een aantal midi files? Dan kan je met het powertab programma de midi file in noten en tab vorm om laten zetten. Nice to have just try it out. En het is echt gratis, dus als je een echte hollander bent laat je dit niet aan je neus voorbijgaan. een aardige bijkomstigheid is dat het tevens een leuk programmaatje is om de wat onbekendere songs te luisteren, zodat je weet hoe je die moet spelen.

Geen opmerkingen: