Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 2 juli 2005

At Cees Place

Afgelopen donderdag was het zover Coegie zou met Quatro Saxofoni optreden in Jazz/Blues Club Cees Place aan de Oude Gracht. Om half tien stonden we al voor de deur, hetgeen duidelijk te vroeg was, maar na even te hebben gewacht konden we naar binnen, de vriendin van Cees had de sleutel. Cool hoor zo'n werfkelder en dan een podium met alles er op en eraan. Na een poosje kwam Cees (organisator van de enige echte Blues Route in Utrecht en ik hoop dat ie dat weer gaat doen). even aan elkaar voorstellen en na het noemen van mijn naam draaide hij zich om en zei, de Nijs hoorde ik dat goed, van de IJssalon? van Joop? Waarop ik antwoorde dat dat een broer van mijn Opa was en dat ik er een van Henk van de Lange Nieuwsstraat was, dat was ff een leuke binnenkomer. Dat heb je met die oud Utrechters he iedereen kent iedereen en dan is Utrecht net een groot dorp. FF gezellig geklets, en ik moest beloven dat ik op een woensdagavond naar het open podium kwam en mn gitaar mee zou nemen. Iedere woensdag en zondag is er namelijk een open podium olv Cees himself waar je met muziekliefhebbers lekker een stukje muziek kan maken. Ik ga zeker eens kijken. En by the way vanaf september is er elke 2 weken een kids podium. En voor het programma in Cees Place moet je op zijn site kijken.
Nou de Coeg heeft lekker staan spelen met het kwartet en is weer een ervaring rijker. De publieke belangstelling was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken. Uiteraard ben ik weer apetrots op mijn Coegie dat ze daar toch maar heeft staan te spelen.

Wil je zelf een keertje naar Cees Place dan plaats ik hierbij de link naar zijn website www.Ceesplace.nl. En als je er dan toch bent teken even zijn Guestbook!

1 opmerking:

Anoniem zei

Cool

Ik ben ook trots op Coegie... Hoewel ik natuurlijk niet mocht komen kijken, omdat ik in de garage stond te wachten, heb ik er wel alles over gehoord! Leuk dat the Daddy toch altijd zulke leuke stukkies schrijft!

Keevie