Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 23 juli 2005

Ghosbusters


Je gelooft het of niet, maar er waart een spook over deze pagina's. Het zogenaamde Heijmans spook. Look for yourselves. In meerdere comments heeft het spook gereageerd. Vooralsnog lijkt het een goedaardig spook, maar ik heb de Ghostbusters al paraat staan om eventueel in te grijpen als dat nodig mocht zijn. Een heus spook en het is toch echt geen Haloween meer.
Even tussen het spook en mij: "Ik hoop dat je je commentaren blijft spuien en ik zie je waarschijnlijk wel weer snel op de tribune bij onze Rood Witte Helden, in de tussentijd wens ik je een heel prettige vakantie en niet te veel mensen de stuipen op het lijf jagen hoor".
By the way je gaat toch naar Venetiƫ, doe je voor mij dan het spook van de opera en de koopman de hartelijke groeten?

Geen opmerkingen: