Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 12 juli 2005

Tour de France

Het gaat goed met de Nederlandse profploeg (RABO Bank) in de tour, na eerst twee etappe overwinningen in het weekend van respectievelijk Weening en Rasmussen, klom de laatste vandaag als een van de weinigen van het peloton aan de zijde van Lance Armstrong naar de top van het klassement, slechts 38 seconden verwijderd van de Texaan. Bovendien versterkte de Deen zijn eerste positie in het Bergklassement.
De Rooij, Breukink, Maassen en de hele RABO Ploeg veel suces in de verdere Tour. En wij in Utrecht zeggen altijd "DURF TE DROMEN", met zo'n schitterende plaats zoals Rasmussen nu bekleedt en de vorm waarin hij verkeerd, gloort er GEEL aan de horizon. Je weet maar nooit hoe een balletje rolt, dat zag je in 1980 toen Zoetemelk de Tour won, de tour is nog lang,maar dat geldt ook voor Lance. SUCCES mannen.

Geen opmerkingen: