Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 3 juli 2005

Heb de kriebels, het gaat weer bijna beginnen

Ja lui het is weer bijna zover nog een paar weken en het seizoen 2005-2006 gaat weer van start, op zondag 14 augustus 2005 treedt onze FC weer aan en wel uit tegen NEC. Het verdere programma vind je middels onderstaande link op de officiƫle FC Utrecht site.

Competitieprogramma seizoen 2005/2006

Zie er naar uit en krijg de kriebels nu al weer om naar het stadion te gaan en onze jongens flink aan te moedigen. Let's go and support our boys in red. Forza Forza.
Ik heb mn seizoenkaart nog niet binnen maar hoop wel dat dat snel gebeurt.


Utrecht GO GO GO
ODE aan Onze FC


Utereg, Utereg
Rood Wit dat zijn je kleuren
Utereg, Utereg
Er kan je niks gebeuren
Elke tegenstander tikken jullie mal
In 't spel met de bal
As echte voetbal gladiolen
Maken jullie super mooie goalen
Utereg Utereg
Dat cluppie mot je zien
Utereg Oo Utereg
Van mijn een dikke tien.

Copyright: H.W. de Nijs

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En nu maar hopen dat iedereen het mee gaat bleren natuurlijk!

Ik kan ook haast niet wachten. En ik denk dat ik nog wel een spookje ken dat dat ook niet kan!

Liefs, Ik

Anoniem zei

Cees van Leeuwen
Dat mote we maer eens snel op een schijffie knalle.
Wellicht het nieuwe liedje voor fc

Anoniem zei

Als je de melodie kent ken je het zo mee zingen hoor