Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 10 augustus 2008

15e Culemborg Bluesfestival


Het is bijna zover, nog veertien dagen en dan gaat het 15e Culemborg blues festival van start, noteer maar in je agenda zaterdag 23 augustus 2008 vanaf 11.00 uur 's morgens tot ver na middernacht, in het hartje van het pitoreske centrum van Culemborg. EN...............toegang is gratis, het enige wat je mee moet brengen is een goed humeur dat is de bodem van de taart voor een succesvol festival voor de topping heeft de organisatie wel gezorgd met een keur aan bands zoals o.a. Ruben Hoeke, Marcus Malone, Julian Sas, A Crossroads Deal, Barrelhouse en nog vele anderen, met als klap op de vuurpijl, the cherry on the cake, from the USA MISTER POPPA CHUBBY, so folks if you love the blues Culemborg is the place to be.
Keepin the Blues Alive..........
Read all about it on www.culemborgblues.nl

Geen opmerkingen: