Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 23 april 2009

Programma Bluesroute Utrecht 2009

Vrijdag 24 april:
Zanzibar Willemstraat: Chiron, feat. Hans v. Lier (Chironmusic.nl)
Willem Slok Kortekoestraat: 22.00 uur JB's bluescrew(JB's bluescrew.nl)

CeesPlace: Oudegracht
21.00: Bluesfellas (Bluesfellas.nl)
23.30: T.B.A

Zaterdag 25 april:
Zanzibar Willemstraat: Skiny Boy
CeesPlace: Oudegracht
21.00: Vintage brothers (Vintagebrothers.nl)
23.30: Chiron, feat. Hans v. Lier (Chironmusic.nl)

Zondag 26 april:
CeesPlace: Oudegracht
22.00: Open podium / jamsessie

Meer informatie vindt je op CEES PLACE

Geen opmerkingen: