Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 30 april 2009

Apeldoorn Koninginnedag 2009, denkend aan de slachtoffers

Het is bizar, hoe kan het gebeuren en waarom? Is dit het einde van koninginnedag in Nederland? Ik hoop van niet want Koninginnedag maakt Nederland juist uniek.

Deze actie heeft wel het leven beƫindigd van 4 mensen en voor 5 zwaargewonden mag worden gevreesd. In totaal 17 directe slachtoffers, en die mensen en vooral de kinderen die het hebben moeten zien, dat zijn ook slachtoffers de tijd zal leren hoe dit psychish leed zal wroden verwerkt. Voor alle direct en indirect betrokkennen, slachtoffers en familieleden en vrienden en bekenden van hen brandt ik hier een kaars om te steunen om het leed enigzins te verlichten een nieuw lichtpunt in de duistere tunnel waar zij zich nu bevinden. Laat het licht van de kaars ons allemaal de juiste weg wijzen.



Mensen allemaal heel veel sterkte, majesteit en familie heel veel sterkte, alle hulpverleners en iedereen die het van dichtbij hebben meegemaakt wens ik heel veel sterkte de komende tijd om dit te verwerken.

MOGE HET GEZOND VERSTAND er toe leiden dat wij KONINGINNEDAG zoals het hoort te zijn (uniek in de wereld) blijven behouden

Heb je dit berichtje op mijn blog gelezen, teken dan ook het Condoleanceregister

Geen opmerkingen: