Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 20 oktober 2009

F.O.G. Bluesband, nog 3 in 2009, come and enjoy

donderdag 22 oktober 2009
JP Blueslokaal – Den Haag aanvang: 21.00 uur / toegang: gratis

zondag 15 november 2009
Muziekcentrum Get Rythm – Ridderkerk (bluesforummeeting)
aanvang: 21.00 uur / toegang: gratis
note: programma begint al om 15.00 uur ’s middags met diverse jamsessies door bluesforumleden. Ook spelen er nog 2 andere bands.

zondag 6 december 2009
Café De Zwaan (Tobi’s Jazzclub) in Bredevoort
aanvang: 15.00 uur / toegang: 5.-


meer info: fogbluesband of fogbluesband-hyves

Geen opmerkingen: