Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 10 juni 2010

Het wordt een gezellig drukke zaterdag

Braderie wittevrouwen H.W. de Nijs (c) 2009

Ja het gaat zeker een gezellig drukke zaterdag worden en ik hoop van harte dat het weer mee gaat werken. Het is wijkfeest in Witte Vrouwen, en net als vorig jaar hebben we een kraam op de braderie. Eens kijken of we de omzet van vorig jaar kunnen overtreffen. Uiteraard gaat het niet alleen om de omzet het is gewoon hartstikke leuk om te doen en heel gezellig om met deze en genen een praatje aan te knopen. Om half 11 gaan we de boel opbouwen om vervolgens van 12:00 tot 17:00 uur onze waren aan de man te brengen. Natuurlijk zal een deel van de kraam weer voor de UKI UKI’s worden ingericht en met wat spelletjes en misschien wat kinderkleertjes.

Als dan dat achter de rug is allemaal op naar Vianen. Vianen is 750 jaar en de Blues Route on Tour is in Vianen van 17:00 tot 22:00 uur. Organisator Cees van Leeuwen bekend als de nachtburgemeester van Utrecht, Jazz en Bluesclub Cees Place en natuurlijk de Bluesroute. Het belooft een mooi evenement te worden komt zaterdag naar het centrum van Vianen en laat je verrassen.

H.W.de Nijs (c) 2008 Utrecht

Is Vianen te ver om te bereizen en woon je meer in de buurt van Tilburg dan kan je daar zaterdagavond terecht in café Lambiek voor een optreden van de FOG bluesband. (Four old Guys)

Kortom genoeg te doen weer ik ga naar Vianen, lekker dicht bij huis en misschien zie ik je daar.

Geen opmerkingen: