Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 23 september 2010

Tivoli Utrecht, De Dijk, Het dak eraf

Woensdag 22/9 was dan eindelijk de dag, ik had mijn kaartje allang in huis, dat ik naar de Dijk ben geweest. Het was wel warm, dus mijn vest maar in de garderobe afgegeven, Tivoli kennende was het inderdaad binnen nog een stuk warmer, dus bij binnenkomst maar gelijk een verfrissing genomen en een goed plekje op de bovenomgang uitgezocht. Zo kon ik het podium goed zien.

Tegen negen kwamen de mannen het podium op om er tegen elven pas weer van te verdwijnen. Vanaf het begin was het top, gave muziek goede teksten heerlijk meezingen. Naast de bekende "oude hits" zoals oa.  Dansen Dansen Dansen, Niemand in de stad, Hou me vast, Groot hart, Als het golft en Mag het licht uit.  Kregen we ook een voorproefje van de engelse versie van de Dijk van de CD die opgenomen is met Solomon Burke, het nummer Mijn van straat geredde Roos. Het is toch wel een redelijke cultuur shock hoor Huub in het Engels te zien en horen zingen, daar zullen we aan moeten wennen, maar ik kan niet wachten tot die cd er is (nog een goede week).

Ik heb in ieder geval erg genoten. Het was gewoon te gek gaaf. Volgende keer toch maar weer gaan. Huub en mannen BEDANKT


Foto bron www.dedijk.nl-Brussel

Geen opmerkingen: