Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 23 september 2010

Worried Life Blues

Worried Life Blues een van de meest gecoverde Bluessongs ter wereld, het is een 8-bar blues uit 1941voor het eerst opgenomen door Big Maceo. Worried life blues is in de loop der jaren ook veel vermengd geweest met Someday Baby Blues uit 1935. Er zijn ook veel varianten op de song gemaakt oa. door BB King "Aint gonna worry my life no more" en Bob Dylan "Someday Baby". Één van de betere versies staat op de cd "Ridin' with the King" een duetten album van BB King en Eric Clapton.

De tekst van de song is als volgt

Worried Life Blues

Oh lordie lord
Oh lordie lord
It hurts me so bad for us to part
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

So many nights since you've been gone
I've had to worry and grieve my life alone
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

So many days since you went away
I've had to worry night and day
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

Yoo're on my mind every place I go
How much I love you nobody knows
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

So that's my story
This is all I got to say to you
Goodbye baby I don't care what you do
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

Oh lordie lord
Oh lordie lord
It hurts me so bad for us to part
But someday baby
I ain't gonna worry my life anymore

Geen opmerkingen: