Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 30 oktober 2010

Wat een week

Het was me het weekje wel of eigenlijk gezegd het waren de laatste 10 dagen wel. Vanaf verleden week vrijdag was mijn sociale kalender wel op merkelijk gevuld. Op vrijdag met de familie op een verrassings uitje op uitnodiging van Pa vanwege zijn 85ste verjaardag. We zijn naar het diepe zuiden van Limburg gereden om onderdak te vinden in het Park Hotel van Slenaken, waar mijn vader vaste gast is en het enorm naar zijn zin heeft als hij daar vertoeft.
Een heerlijk rustige omgeving en een heerlijk verwenhotel met een goede keuken en uiterst vriendelijk personeel. Op zaterag zijn we als celebrities naar Maastricht gebracht in een witte streched Limosine op midden in Maastricht naast het Vrijthof te worden afgezet. Na een terrasje en wat winkelen zijn we in Houthem op het kasteel st. Gerlach wezen eten en daarna huiswaarts gekeerd.

Hoe in schril contrast met de stilte en sereniteit van het Zuid Limburgse stond de rest van de week. Woensdag naar Blues rocker Poppa Chubby in Tivoli. Een coole relaxte Poppa die zelf zijn merchandising doet een praatje maakt met een ieder daarna een keigoede show neerzet. Om vervolgens na afloop weer relaxed contact met zijn publiek te zoeken een heerlijk avond maar voor een doordeweekse avond had ik een biertje teveel op dat zich de andere dag ook vertaalde in te laat opstaan en andere kleine ongemakken.

Maar zoals mijn vader altijd zegt 's avonds een vent 's ochtends een vent, moest ik de donderdag er toch weer tegenaan. En de dag duurde wat langer dan normaal want die avond hadden we een heerlijk diner met onze communicatie groep van financiƫn aangeboden door onze directie omdat wij de communicatie binnen de afdeling financiƫn perfect en met veel plezier verzorgen. We hebben genoten van een heerlijk diner bij Ratu X Raja aan de Prinsestraat te Den Haag. Het was gezellig en met de treinreis naar huis erbij was het weer laat voor ik thuis was.


Ja en toen kwam de vrijdag. In het kader van Het nieuwe werken heb ik vrijdag vanuit huis gewerkt, waardoor een een uurtje llater op kon staan immers ik spaarde de treinreis naar den Haag uit. Heb rustig dat kunnen doen wat ik moest doen. Om 4 uur ben ik gestopt heb me omgekleed en ben naar Amsterdam getogen. Guitar Night in de Heineken Music Hall met Slide gitarist Sonny Landreth voorafgegagaan door DAVY KNOWLES & BACK DOOR SLAM Europa's grootste Bluesrock belofte op dit moment en uiteindelijk de MASTER HIMSELF een van 's werelds beste rockgitaristen MISTER............ JOE.......... SATRIANI.

Een dinertje vooraf met een ex-collega / treingenoot, en daarna overladen worden met fantastische gitaarklanken. We worden ouder pappa het was soms wat aan de harde kant en aan het eind van de avond deden de benen wat zeer, maar genoten hebben we. Na afloop nog wat gedronken en toen naar huis, het was weer laat.

Het was me het weekje wel, maar wel overal ontzettend van genoten, de slaap dan maar dit weekend inhalen. Alhoewel.........

Geen opmerkingen: