Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 6 november 2011

Keb Mo en Dede Priest

Bron: Keb Mo; SoundPress.Net

Het was een fantastische avond afgelopen zaterdag in Vredenburg Leidsche Rijn.  Om zeven uur was ik naar het muziekcentrum getogen om bij het optreden van Keb Mo te zijn. Voor het zover was werd het publiek opgewarmd door Dede Priest, een bluesy jazz achtige zangeres met een prachtige stem en een enorm bereik. Haar optreden was klein, alleen Dede en een goede gitarist. De manier van zingen en de tekst van de songs waren de oorzaak dat het publiek ademloos geboeid werd. En als dit de side act was wow dan mogen we van de hoofdact ook het een en ander verwachten. Die verwachting werd geen geweld aangedaan gelijk van af het eerste nummer ging Keb er keihard tegenaan met nummers als oa  “Perpetual Blues Machine”, “Shave yo legs”, “As soon as I get paid”; “Dangerous Mood” en natuurlijk niet te vergeten het overbekende “Am I wrong” speelde hij, ondersteund door een fantastische band de zaal plat. Ik ging dan ook te gek wow weer naar huis, het was freaking good. Thank you Mr MO.

Na afloop heeft Dede haar CD gesigneerd die ik had gekocht “Peace, Love + Happiness, Dede Priest” she wrote.

Wel dat wens ik ook iedereen toe, Love Peace and Happiness, en laten we hopen dat Keb Mo ons landje weer snel met een concert zal vereren.

Thank You Dede, Thank you Mr Mo.

Geen opmerkingen: