Culemborg Blues komt
dit jaar met een nieuwe huisstijl. Jarenlange trouwe partner Vandermeer heeft
de nieuwe vormgeving wederom verzorgd voor het bluesfestival.
“Het
werd tijd voor vernieuwing” aldus John van Empel, voorzitter van Stichting
Culemborg Blues. “Jarenlang sierden grootheden uit de blueswereld de poster en
flyer, maar de bekende koppen raakten op.” Toen Stichting Culemborg Blues
contact opnam met hun vormgever Vandermeer visuele communicatie om te vragen of
zij wilden nadenken over een nieuwe huisstijl, had John van der Meer,
directeur-eigenaar van Vandermeer, al wat ideeën klaar liggen. “We wilden
Culemborg Blues al vragen of het niet tijd werd voor iets nieuws”, zo vertelt
John van der Meer. Beide organisaties werken al lange tijd samen.
John
van der Meer was ooit zelf bestuurslid en is sindsdien partner gebleven van het
bluesfestival in Culemborg. Hij heeft ook het logo ontworpen van het festival. John
van Empel: “Vandermeer weet ons altijd weer aangenaam te verrassen met hun
vormgeving. Ze weten onze wensen altijd formidabel te vertalen.” John en John
tonen dan ook trots de poster voor 2013.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten