Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 11 december 2006

Henk en zijn eerste verjaardagstaart



Zoals waarschijnlijk zoals bij zovelen is het altijd uitzien naar die eerste verjaardag en de eerste eigen taart. Zo was het bij ons ook het geval. Foto camera's en video in aanslag. Dat snoetje onder de slagroom dat moet worden vastgelegd. En niet alleen het snoetje maar meestal ook haren kleren en meubilair. echter bij kleine Henk was dat niet het geval. Heel rustig en heel netjes verorberde hij zijn eerste taart. Met als hoogtepunt een ringbaardje van slagroom. desalniettemin was het de belevenis waar we allemaal naar uit keken. Ik ben trots op m'n kleinzoon, zo klein en dan al zo'n welgemanierd baasje, dat de taart eet zoals het hoort niet buitenop maar naar binnen.

Geen opmerkingen: