Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 4 december 2006

Eindelijk weer een berichtje

Ja dat is een tijd geleden zeg, dat ik een post heb gemaakt. In de tussentijd is er natuurlijk wel het een en ander gebeurd. Kleine Henk is een jaar geworden, Henk is 30 geworden, Oma is verhuisd en ik heb medio 2007 een nieuwe baan. Genoeg eigenlijk om wat regelmatiger melding van te maken, maar het heeft me gewoon aan tijd ontbroken en daarnaast was ik erg vermoeid van het werk, zodat er niet veel van is gekomen. In de komende tijd hooop ik dat weer snel in te lopen en een paar nieuwe posts te publiceren. Uiteraard met foto's. Hier alvast een van Henks eerste verjaardag.

Geen opmerkingen: