Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 9 oktober 2007

H3 naar de dierentuin Amersfoort

Donderdag 4 oktober, dierendag, mooi weer. Henk IV, Henk V en Henk VI (H3) hadden afgesproken gezamelijk naar de dierentuin te gaan, naar Amersfoort wel te verstaan. Het is een heel fijne dag geworden, waarbij de jongste van H3, Henk VI, wel heel veel indrukken te verwerken heeft gekregen, apen, vogels, olifanten, leeuwen, tijgers, neushoorns, giraffen, ijs, eigenlijk te veel om op te noemen. Ook favoriet waren die plassen die we op onze route door het park tegen kwamen, daar moest wel iedere keer even in gestampt worden.
Het mooie van Amersfoortse dierentuin dat veel tralies zijn vervangen door glas, waarbij je dus letterlijk een centimeter of 2 van het dier was gescheiden. Fascinerend waren de witte tijgers, en ondaks dat die recht op de jongste Henk afkwamen deinsde hij geen centimeter van het glas, hetgeen de apen in de oude stad wel voor elkaar kregen.
In ieder geval hebben we ontzettend genoten en zullen we het vast nog wel een keertje met zijn drieën gaan doen.
Een fotoimpressie? Klik dan op de foto
Amersfoort_Dierenpark

Geen opmerkingen: