Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 30 september 2007

FC Utrecht - Vitesse

Eigenlijk zijn er geen woorden voor deze wedstrijd van onze FC, ik heb ze zelden zo initiatiefloos, afwachtend, aarzelend en haast wel ongeïnteresseerd zien voetballen. Het was bij tijd en wijlen zelfs een lachwekkend foutenfestijn dat helaas al vanaf de eerste minuut in gang werd gezet door Keller, helaas Keller is niet mijn favoriet en veel doelpunten deze competitie zijn het gevolg van zijn optreden, maar hij heeft ook geen enkel initiatief getoond op grond waarop k mijn mening over hem zou willen herzien.
Deze wedstrijd was het echter niet alleen Keller maar mag de hele ploeg zich dit aanrekenen. Alleen Nelissen en de in de tweede helft ingevallen Somers stegen iets boven de rest uit. Maar ja in je eentje kun je geen wedstrijd winnen. Helaas volgende keer beter, eerst Venlo uit en dan Ajax thuis. Genoeg tijd om te herstellen van dit debacle. Kop op jongens en de beuk erin de volgende is weer voor jullie.

Leest het verslag op de FC utrecht site via onderstaande link.
FC Utrecht Actueel Nieuws

Geen opmerkingen: