Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 5 september 2007

Van Dop moet blijven, Raad van Commissarissen stap op

Het is duidelijk de opinie in Utrecht Van Dop terug. De Raad van Commissarissen moet zelf opstappen, weg ermee. Zij doen geen goed voor de toekomst van FC Utrecht, de heren moeten wegwezen, ze moeten zichzelf ontbinden, als ze dat allang zelf niet zijn.
Ik schaar me achter Hans Kraaij sr, van Hanegem, de spelers, de sponsors en al de supporters die van Dop steunen.

Ik ben supporter van FC Utrecht en ik wil een FC Utrecht waar ik trots op kan zijn, dus WEG MET DE RAAD VAN COMMISSARISSEN en van DOP TERUG. Das beter voor mijn cluppie.

FORZA UTREG

Stem mee op de stelling van RTV Utrecht, ga naar RTV Utrecht: "Commissarissen FC Utrecht moeten weg" en stem.

Geen opmerkingen: