Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 15 september 2007

Dop terug, Utrecht wint in en van Groningen

Mooie wedstrijd van onze joggies vrijdagavond in het hoge noorden. In en tegen Groningen was Utrecht met 2-0 de bovenliggende partij. Goals van van Dijk en Soomers beslisten dit treffen. Waarin Sanmartean de ondanks veel balverlies toch de beslissende passes afleverde. Nelisse nuttig was maar geen echte spits. De uitblinker van de avond was Dickoh die toch wel enig Gronings gevaar in de kiem smoorde. Gefeliciteerd Willem de eerste century als trainer in de Nederlandse competitie.
Dop terug, Utrecht wint! Toeval....?
In ieder geval de eerste overwinnig van dit seizoen is een feit en laten er nog maar veel volgen. Proficiat joggies. Forza Utreg.

Geen opmerkingen: