Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 26 januari 2010

Heb ik dat.....?

Zoals zo langzamerhand gewoonte begint te worden op het NS traject Gouda - Voorburg was de trein deze morgen weer te kort en was het op Gouda weer proppen om de trein in te komen. Het lijk wel of NS aan reizertje pesten doet op dit traject, eerst een aantal weken minder treinen en nu met de "normale"dienstregeling hervat weer TE KORTE TREINEN.
Maar vanmorgen stond ik lux ik stond namelijk eerste klas. Bij Zoetermeer Oost stapten een paar mensen uit maar moesten er echt wel meer bij het was dus een beetje schuifelen en schikken om weer een redelijke plaats te verkrijgen. In dit geschuifel kwam ik wat onhandig tussen de banken te staan zodanig dat ik mij niet meer vast kon houden, dus ik vroeg aan de dame naast me of ze misschien zich met haar andere hand aan de voorste bank kon vasthouden dan kon ik mij aan de bank waar zij aan stond vasthouden.
Met dat ze mij antwoordde dat zij zich ook ergens aan vast moet houden en dat het anders niet ging, liet ze mij haar andere arm zien........... zonder hand. Ik moet wel verbaasd hebben gekeken ik stamelde iets dat heb ik niet gezien Sorry. De vrouw nam het nogal luchtig op en kon gaan zitten omdat er een plekje vrij kwam. Ik kon uiteindelijk ook een zitplaats voor de laatste 2 stops bemachtigen

HEB IK DAT......?????

Geen opmerkingen: