Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 18 januari 2010

Nieuws van FOG Bluesband, Uit je dak op 23 januari

De F.O.G Bluesband is door de Bemmelse formatie Mel’Funktion uitgenodigd om samen met hen Partycentrum-Brasserie Het Wapen van Bemmel (uiteraard in Bemmel) eens lekker op z’n kop te zetten met een spetterende mix van soul, funk & blues!

Mel’Funktion, een energieke 7-mans/vrouw formatie inclusief blazerssectie heeft een grote variatie van nummers, van The Pointer Sisters, Simple Minds, tot Level 42 en James Brown, kortom een lekkere dansbare mix van soul, disco en funk. www.melfunktion.hyves.nl (word lid!)

The F.O.G Bluesband speelt blues(rock)covers van o.a. Walter Trout, Popa Chuby, Harry Muskee
en Gary Moore e.v.a. Vooral dus het wat steviger werk, met uiteraard tussendoor wat bluesklassiers
en ballads. www.fogbluesband.com / www.fogbluesband.hyves.nl (word lid!)

De 2 bands zullen afwisselend hun sets spelen, dus voor elk wat wils deze avond.

lokatie: Het Wapen van Bemmel
adres: Dorpsstraat 52 Bemmel (tel: 0481-450205)
meer info: www.hetwapenvanbemmel.nl
toegang: € 3.00
aanvang: 20.00 uur

Geen opmerkingen: