Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 19 mei 2012

Toppers 2012: Love Boat

 
IMAG0034Het wordt eentonig, maar afgelopen zaterdag was het weer een fantastisch feest bij de Toppers (25ste voorstelling). Een heerlijk zonnetje zorgde al ver voor de aanvang voor volle terrassen en veel stralende gezichten. Ook dit jaar waren er door de bezoekers noch moeite noch kosten bespaard om weer goed voor de dag te komen. Er waren veel bijzondere outfits van piraten tot zeemeerminnen en wat je nog al niet meer op een boot op de oceaan kunt aantreffen.
Tijdens de show stond het feesten centraal en met de Toppers, Paul de Leeuw en natuurlijk bovenal Glennis Grace  als de performers van de avond.  Ik en duizenden met mij hebben zich weer heerlijk vermaakt tijdens deze  jaargang van de toppers.
 
 
O ja heb je mijn broertje gezien hij had een kapiteinspak aan en ik ben hem even uit het oog verloren……
IMAG0042 IMAG0035
 

Geen opmerkingen: