Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 12 mei 2019

Bijna met Pensioen

Hoi lezers het is al  een tijdje geleden dat je hier iets nieuws van mij hebt gelezen. Binnenkort gaat dat veranderen, dan krijg ik alle tijd van de wereld. In juli ga ik namelijk met pensioen, en dan zal ik meer tijd krijgen om mijn blog bij te werken met allerlei alledaagse dingen. Na 41 jaar en 6 maanden bij KPN ga ik andere dingen doen. Ik zie  er naar uit maar ook tegenop. Je hele leven veranderd van de een op de andere dag.  Een nieuwe stap in het duister. Weg van de regelmaat van alledag naar nieuwe uitdagingen en kansen, Eerst nog een cursus erbij en dan is het bijna zover.........wordt vervolgd.😎



Geen opmerkingen: