Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 31 juli 2006

Een heel warme week

Soow dat was puffen de afgelopen week, wat een warmte, Met alles open kreeg je de warmte 's avonds nog de deur niet uit. En 's ochtends op de fiets naar het station zorgde ervoor dat je kletsnat van het zweet een plekje in een veel te volle en oververhitte trein moest zoeken, 's avonds op de terug weg was het al niet minder. Ik heb echter wel mezelf deze week op een beertender getrakteerd, en ik moet je eerlijk bekennen een wit biertje uit de tap is lekkerder dan uit een flesje. Ik ben er ook achter gekomen dat ér in zo'n 4 liter vaatje minder zit als dat je zou denken en het eerste vat was dan ook na drie dagen nagenoeg leeg. Geeft me wel de overtuiging dat de 30 dagen houdbaarheid na opening niet zal worden overschreden en nodeloos bier weggooien dus niet nodig zal zijn. Daarnaast ben ik deze week Japans wezen eten op de Stadhouderslaan te Den Haag. Dat was ter afscheid van Baldewijn die elders een goede job binnen het bedrijf heeft gevonden. Mensen wat heb ik lekker gegeten, vanaf een uur of 6 tot een uur of 11 hebben we ons tegoed gedaan aan allerlei vis en vleegerechten, die door de kok op zo'n grote plaat voor je neus werden klaargemaakt. Uiteraard met de nodige verfrissingen erbij. Ik moet zeggen dat Japanse bier smaakt niet slecht. Het geheel werd afgesloten met geflambeerde flensjes met vruchten en ijs en uiteraard een lekkere stevige bak koffie. Zaterdag zijn we bij Henk en Wilma en kleine Henk geweest. Henk had heerlijk mexicaans gekookt. Ik moet heerlijk zeggen dat zaterdag niet zo mijn beste dag was. Ik was zo moe van de afgelopen week werken, dat ik zomaar in slaap viel, zowel bij henk als 's avonds thuis, toen Coegie en ik een film zaten te kijken, waarvan ik dus het grootste gedeelte aan de binnenkant van m'n ogen heb aanschouwd. Ondanks dat ik zaterdag redelijk vroeg naar bed was gegaan ben ik zondag dwars door mn wekker geslapen, waardoor ik veel te laat bij Bertus was om hem naar oma in het hospice te Vleuten te brengen. Maar gelukkig is het die dag wel verder goed gekomen.

Trouwens ook verleden week, hebben we de 78ste verjaardag van Beppie gevierd. Ze vond het heel leuk, maar het was wel erg vermoeiend voor haar. Misschien was dit wel haar laatste. Het gaat de laatste tijd namelijk erg slecht met haar. Ze heeft veel pijn, ze heeft het erg benauwd en nu laat ook nog haar geheugen haar in de steek. Het is erg zielig om te zien.

Voor de rest ......................... maar dat lees je later wel weer.

Geen opmerkingen: