Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 24 juli 2006

Een paraplu gekocht!

Je zult wel denken, wie koopt er nu met die hitte een paraplu. Nou ik kan je verzekeren dat ik die het afgelopen weekend dringend nodig had. Ik was afgelopen zaterdag met Coegie naar Harderwijk gegaan, Met de trein uiteraard, want met dit hete weer zou een koud biertje best wel eens kunnen smaken. In Utrecht was het bloedje heet toen we de trein namen. Nat van het zweet zaten we roerloos in de trein, maar naarmate we dichter bij ons doel kwamen werd het allengs koeler n de trein. De Airco dacht ik, maar bij het verlaten van de trein voelde het al frisser aan dan het moment dat we uit Utrecht vertrokken. Echt koud was het niet en al wandellend naar het centrum van Harderwijk, verschenen de zweetdruppels weer als te voren. Op naar het Dolfinarium, eerst de koepel in, de dolfijnenshow bekeken en weer naar buiten. Het regende, grote dikke natte druppels, lekker fris voelde dat aan op de huid na al die dagen hitte. Al gauw veranderde de dikke druppels in een stevige regen en onweersbui en om toch een beetje "droog"te blijven heb ik toen maar een paraplu gekocht. Al wandelend onder de paraplu zijn we het park nog rond geweest en lanzamerhand begonnen onze magen een beetje te knorren. We hebben het park toen verlaten en zijn op zoek gegaan naar een restaurantje. Dat hadden we snel gevonden en we zijn op het terras van het eetmuseum (voorheen paling rokerij) neergestreken. Daar hebben we lekker een stuk zalm van de grill verorberd, alvorens we de wandeling naar het station en vandaar de trein naar Utrecht namen. Rond 21:00 waren we thuis, daarna de auto gepakt en Bas opgehaald bij Henk. Al met al een lekkere relaxte dag met wat verkoeling in deze bijzonder warme dagen.
Wel lekker hoor dat warme weer.

Geen opmerkingen: