Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 10 juli 2006

Het wordt weer eens tijd.....

Zeker het wordt weer eens tijd wat regelmatiger iets op de blog te plaatsen, het WK zit erop, Italiƫ wereldkampioen, dus weer tijd te over om weer eens wat op te schrijven.

Ik had jullie verlaten op 30 juni, die dag heb ik nog een heerlijke High Tea bij Leonidas (Choorstraat te Delft)gehad. Met dank aan Vita. 's Avonds bij Binnen uit eten geweest en naar de Crazy Piano's te Scheveningen met Lynda. Toffe boel zingen en dansen en lol. Ben met Lynda 's middag ook naar haar paard wezen kijken een mooi en schrander dier en ontzettend braaf. 's Nachts naar huis nog in een file bij Amstelveen gestaan van een kilometertje of 8 (wegwerkzaamheden) en was zo'n beetje om half 3 thuis. Ontzettend fijne dag geweest.

Na het weekend begon de werkweek weer en daar gaat veel tijd in zitten op dit moment. Maar buiten dat genoeg tijd om een spelletje te doen op m'n XBOX 360 wat op mn gitaar te tokkelen en een sudoku te maken. Ontspanning genoeg dus.

Afgelopen zaterdag heb ik trouwens een nieuwe fiets gekocht, bij de HEMA, niet al te duur dus. Maar wel een sportief ding met 21 versnellingen. Vandaag ben ik er voor het eerst op naar het station gegaan. Uiteraard zet ik die fiets voor Eur 3,80 per week in de fietsenstalling, voor dat geld kan ik niet riskeren dat het ding gestolen wordt.

Dit is zo'n beetje in vogelvlucht de afgelopen week, hoop de komende weken weer wat regelmatiger te posten, tijd te over nu het WK verleden tijd is zou je zeggen, maar ja de tour is ook weer gestart..... we zien wel.

Geen opmerkingen: