Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 30 juni 2006

Vakantie bijna voorbij

Snik snik mn vakantie is bijna over, tijd om te zien wat ik eigenlijk allemaal gedaan heb in die vakantie. Een paar dagen gewerkt, maar het project is daardoor wel succesvol afgesloten. Een paar dagen weggeweest, o.a. naar het Dolfinarium. Uiteraard veel voetbal gekeken. Jammer dat Oranje niet verder is gekomen dan de achtste finales, toch toppie gedaan mannen. Het is niet het tournooi voor de aanvallende ploegen. Degenen, uitgezonderd Braziliƫ een klasse apart, zijn alleen de verdedigende teams een ronde verder. Opvallend vond ik wel de rol die sommige heren met het fluitje dachten te moeten uitvoeren. En verder kijken hoeft niet meer immers volgens Blatter de hoogste baas van de FIFA wordt Duitsland wereldkampioen, dus hij zal de uitslagen al kennen denk ik zo. Over het algemeen vond ik het een vrij rommelig tournooi met veel slecht voetbal. Maar weer terug naar mijn vakantie. Veelal heb ik geluierd. Veel foto's gemaakt van kleine Henk. Elke morgen naar Beppie, elke avond naar Beppie en tussendoor even boodschapen doen en luieren, in de tuin in de zon of op de stoel achter de Xbox een spelletje spelen, Ridge Racer, Kameo en uiteraard Voetbal. Ik heb me prima vermaakt en morgen gaan we een mooie afsluiting aan de vakantie maken in Delft (High Tea) en Scheveningen (Lekker eten).

Geen opmerkingen: