Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 20 juni 2006

Een weekje vakantie


Een weekje vakantie zit erop. Lekker mooi weer zoals het hoort op een vakantie, veel foto's, veel voetbal want het wk loopt, een dagje Dolfinarium en.........toch weer werk.
Mn eerste week in vogelvlucht, waarvan de eerste dagen teloor gingen aan luieren, de vermoeidheid uit het lichaam zien te krijgen. Als je al maanden intensief met je werk bezig bent en daarbij ook nog je privé situatie in ogenschouw neemt, met ook nog de zorg voor je schoonouders, dan merk je gedurende de eerste dagen van je vakantie hoe uitgepput je eigenlijk bent. Dus eerste dagen accu opladen en veel voetbal gekeken. Op woensdag ben ik met Coegie een dagje naar Harderwijk geweest, ja je raadt het goed, een bezoekje aan het Dolfinarium. Das heerlijk, de rust die je daar vindt en toch overal van kunt genieten, de dolfijnen, de stellar zeeleuwen, de californische zeeleeuwen, de walrussen, de roggen, haaien en niet te vergeten de bruinvissen. Het weer was perfect en na sluiting van het park zijn we uit eten geweest, bij van der Valk "de Biltsche Hoek". Daar kan je voor een redelijke prijs goed eten. Dus dat hebben we ook gedaan asperges met aardappeltjes, zalm en kalfsvlees. Lekker....
Maar toen kwam toch het werk weer om de hoek kijken en oensdag avond en donderdag was er al telefonisch contact, er waren een paar issues en ik zou daar opheldering in kunnen brengen. Op vrijdag bleef het stil maar op zaterdag werd al snel duidelijk dat een special team op zondag enkele problemen zou gaan oplossen en ook ik hoorde daarbij. Helaas ging de brunch afspraak met mn vader en de rest van mijn familie daardoor in rook op en die dag hebben we tot een uur of 10 's avonds gewerkt. Ik moet zeggen de catering was uitstekend, en we hadden met zijn allen toch wel een voldaan gevoel tav het eten en het behaalde resultaat van die dag. Ik heb zelden zo'n speciale vaderdag meegemakt. Geen visite, geen vaat en nog lekker gegeten ook, een apart "uitje"tijdens mijn vakantie. Afgelopen maandag heb ik ook op mn werk doorgebracht en nu ga ik weer aan het vervolg van m'n vakantie beginnen.

Geen opmerkingen: