Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 21 juni 2006

Quatro Saxofoni 2006

Schande dat ik er nu pas melding van maak, maar afgelopen zaterdag heeft Quatro Saxofoni weer eens opgetreden. Het was al weer een jaar geleden en de samenstelling is iets veranders ten op zichte van vorig jaar. Dit keer werd onder andere Watermellon man en Walking Saxophone's ten gehore gebracht. Dit alles tijdens de open dag van de Muziekschool van Utrecht aan het Domplein. Ook donderdag 29 juni wordt daar opgetreden tijdens de Jazz Night.
Enkele foto's:

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke foto's! Een super leuke herinnering aan een vreselijk gezellig optreden op een hele zomerse dag!
Groetjes,
Patricia