Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 5 juni 2006

Pinksteren 2006

Pinksteren 2006...het zit er al weer op. Een lang weekend dat wederom is omgevlogen. Toch kijk ik tevreden terug op dit weekend. Eindelijk weer eens wat aan mijn tuin gedaan, het weer was daar precies goed voor en ik vond dat het hard nodig werd de tuin weer enigzins op orde te brengen. Zondag hebben we de heg gesnoeid, was zeker een meter te hoog en ja hoor verrek we hadden weer zon in de tuin. Terwijl ik bezig was met snoeien en maaien hebben Berry en Ploon het terras opgeruimd. Het ziet er nu weer een stuk beter uit. Niet dat het weer helemaal is zoals vanouds, maar je kan er weer doorheen lopen. Als nu de GTF bak weer leeg is gaan we verder met de perken leeghalen, althans datgene dat niet in de perken thuis hoort. Onkruid wieden noemen ze dat geloof ik. Daarna gaat die hele grote dennenboom eruit zodat de tuin ook weer wat groter wordt. Als dat gedaan is gaan we eens kijken of we wat nieuw perkgoed moeten planten. En.... wat we heel erg leuk vonden was een mooie loungeset voor in de tuin. Dus een hoop te doen nog, maar we zijn op de goede weg.
Vandaag heb ik een nieuwe pomp in de vijver geplaatst, was wel nodig want die oude werkte niet meer zo goed. Ik heb er maar gelijk een met ultraviolet licht genomen, om de algen groei tegen te gaan en je kan de pomp tegelijkertijd als een fontein gebruiken. Langzaam werden de vissen in de vijver weer zichtbaar, omdat die pomp natuurlijk goed zijn werk deed. Zo even geteld maar een stuk of twaalf zitten er nog steeds in. Die beesten zullen ook wel blij zijn dat het troebele water verdwijnt voor een schoner milieu. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: