Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 13 juni 2006

VAKANTIE .........

Eindelijk na een hectische en vermoeiende laatste week is mijn vakantie gisteren 12 juni 2006 gestart. Een beetje onwennig want om zes uur liep de wekker nog af maar ik ben wel de komende drie weken vrij. Niet dat ik naar een ver land op vakantie ga of zo, want dat kan nog niet zolang als ik voor Beppie zorg. Ze is dolgelukkig dat ik eleke dag nu een koppie koffie kom drinken. Natuurlijk gaan we wel een dagje op pad, morgen bijvoorbeeld naar het Dolfinarium en we zien wel wat er verder nog aan dagjes openstaat.

In ieder geval heb ik ruimschoots de tijd om eens uit te rusten en bij te slapen. Ik voel nu eigenlijk pas hoe moe of ik ben. Maar das met een paar dagen over en dan .......... we zien het wel. In ieder geval ben ik nu een poosje vrij dus even geen tijd voor...werk

Geen opmerkingen: