Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 13 juni 2006

WK 2006: Van start

Het WK voetbal 2006 is afgelopen vrijdag van start gegaan, tot nog toe hebben alle favorieten hun wedstrijdje gewonnen met uitzondering van Polen dat van Ecuador verloor. Duitsland, Engeland, Argentinië, Italie, Nederland, Portugal Mexico, Australië en Tsjechie wonnen hun eerste wedstrijd, waarvan de laatste het meest imponeerde. Verrassend was het gelijke spel van de "voetbaldwerg" Trinidad en Tobago, dat met veel lef en inzet de Zweden daardoor van een zege afhield.
Het is nog te vroeg om te zeggen wie de titel gaat winnen. Uiteraard zeg ik "ORANJE WERELD KAMPIOEN". En gezien het vertoonde spel tot nu toe van alle andere kanshebbers is dat niet eens zo'n slechte slogan. Jammer dat we wel in de zwaartse poule zijn ingedeeld, maar ja als je wereldkampioen wilt worden moet jezelf de sterkste zijn, dus gewoon alles winnen.
Robben werd alom geprezen voor zijn spel, ikzelf vond het te individualistisch en bij tijd en wijle te egoïstisch. Zijn solo's en rusches waren goed, maar de afronding liet soms te wensen over en op merdere momenten had hij geen oog voor zijn medespelers, anders was de score gegarandeerd hoger uitgevallen. Kritek van Persie is in mijn ogen dus ook terecht en zeker opbouwend, als het team daarvan leert wordt het sterker en ........... leidt dat tot de wereldbeker!

Geen opmerkingen: