Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 17 juli 2006

Seizoenkaarten

Yeah de seizoenskaarten van onze FC Utrecht zijn weer binnen, het begint weer te kriebelen, nog een maandje en dan start de competitie weer. Onze stoelen zijn weer gereserveerd en betaald. Utrecht is volop in de voorbereiding. Er zijn ook een aantal nieuwe gezichten bij de selectie, onder andere Gregoor van Dijk en van der Gun. Foeke bereid zijn selectie in alle rust voor op het nieuwe treffen.
Je zal zeker meer over de FC op deze pagina vinden.myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
Forza Utreg.

Geen opmerkingen: