Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 17 september 2006

Page views tot en met nu

Webstats4u.com - Statistieken / Samenvatting:

Samengevat

Meet sinds ...5 maart 2005
Totaal aantal pageviews tot nu toe 4432
Drukste dag tot nu toe 17 juli 2005
Pageviews 66
Pageviews vandaag 12
Pageviews gisteren 4

Het aantal views dat ik nog steeds krijg blijft me verbazen, ik kom toch al gauw tegen een gemiddelde van 10 bezoeken per dag. Wel moet mij van het hart dat ik verleden jaar zomer bijna twee maal zoveel bezoekers had als dit jaar, maar dat zal wel aan het mooie weer van deze zomer gelegen hebben. Het is natuurlijk veel lekkerder op een terrasje met een versnapering dan op die warme avonden achter je pctje het internet afstruinen.

Met het huidige tempo van bezoeken verwacht ik dit jaar toch wel over de 5000 heen te gaan nog 568 te gaan dus. Blijven komen ds allemaal. En als het even kan schrijf ook eens wat in mn gastenboek, wat je van mijn pagina vindt, of wat je vindt dat ik nog op deze pagina's moet melden. een beetje feedback lijkt me wel lekker.

Groetjes en tot kijk op mn blog.

Geen opmerkingen: